Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

UWAGA Rodzice i uczniowie WAŻNY KOMUNIKAT !!!

 

W związku z decyzją Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.03.2020r. informuję, że od dnia 12 marca do 26 kwietnia 2020r. zostają zawieszone zajęcia dydaktyczno-wychowawcze.

Od dnia 12 marca uczniowie Zespołu nie przychodzą do szkoły.

Przerwa w funkcjonowaniu szkoły nie oznacza dni wolnych od nauki.

Proszę o śledzenie na bieżąco dziennika elektronicznego i poczty elektronicznej, gdzie będą umieszczane aktualne informacje i materiały od nauczycieli do samodzielnej pracy w domu.

Wykonywanie zadanych prac jest OBOWIĄZKOWE i zostanie ocenione po powrocie na zajęcia.

Uczniów z klas maturalnych proszę, aby poświęcili ten czas na przygotowanie się do zbliżających się egzaminów maturalnych i zawodowych.

Dodatkowo na platformie Ministerstwa Edukacji Narodowej epodreczniki.pl udostępniono e-materiały do wykorzystania przez nauczycieli lub do samodzielnej nauki przez uczniów. Epodręczniki.pl to biblioteka bezpłatnych, sprawdzonych, zgodnych z aktualną podstawą programową materiałów edukacyjnych.

Proszę pamiętać o swoim bezpieczeństwie i pozostać w tym czasie w domu.

Unikać miejsc, gdzie są duże skupiska ludzi (np. komunikacja publiczna, kino, teatr, centra handlowe).

Link do komunikatu MEN: https://www.gov.pl/web/edukacja/zawieszenie-zajec-w-szkolac .

 

 Dyrektor ZST- I